Pentru a adauga produse în lista de favorite trebuie să fiți logat(ă).
Click aici pentru login sau aici pentru creare cont
Publicat în: Produse premiate
La data: 2025-02-28
De ce doar ”satisfăcător” ?
În cadrul analizei calitative s-au detectat urme de acid fosforic în compoziția oțetului Bianco condimento de la Rapunzel. Prin urme se înțelege o valoare mai mică de 0,01 mg/ kg. Acidul fosforic este o substanță chimică ce se poate regăsi în mediul înconjurător. Cu toate că originea materii prime ce provine din agricultuă ecologică este verificată în permanență , în conformitate cu mai multe standard de exigente, pot exista și excepții, ci anume la anumite produse obținute din ingrediente concentrate se mai întâmplă să rămână anumite reziduri de acid fosforic, chiar dacă strugurii nu prezintă în mod normal urme de această substanță.
Acidul fosforic poate proveni din surse diferite, precum de la nivelul solului, din fertilizatori sau din humus. Se cunosc diferite plante perene care au capacitatea să depoziteze o cantitate mare de acid fosforic, chiar dacă nu-l folosește pe tot, iar după aceea să-l elimine la nivelul fructelor, în cantități mici.
Alte constatări ale analizei OKO-TEST
Analiza a detectat prezența unor substanțe ce conțin clorură de vinil, aceasta regăsindu-se la nivelul exterior a dopului, acest compus oferind dopului elasticitatea necesară. Însă alte urme de PVC, PVDC și alte substanțe cu un conținut de clor, nu au fost găsite pe partea interioară a dopului care vine în contact cu produsul final. Un alt punct indentificat în categoria de analize ” alte deficiențe” este o abatere în cea ce privește conținutul de zahăr declarat, în valoare de 1,1 grame, valoare ce depăsește intervalul critic admis. Cu toate că Rapunzel respectă normele europene de îmbuteliere și etichetare a produselor, analiza OKO-TEST a constatat o ”denumire incompletă” a produsului.
Angajamentele noatre. Rapunzel vă garantează că pune accent pe următoarele aspecte foarte importante nouă:
a) calitatea produsului final ce ajunge pe masa dumneavoastră
b) gradul de siguranță pe care îl au produsele noastre
c) transparență ridicată în relația cu clienții noștri