Favorite

Pentru a adauga produse în lista de favorite trebuie să fiți logat(ă).
Click aici pentru login sau aici pentru creare cont

închide

Retur comandă

Conditii de retur conform “termini si conditii e colaborare”

8.1. Cumpărătorul are dreptul ca în termen de 14 zile să se retragă din contract și să returneze Produsele achiziționate, fără nicio justificare și fără nicio obligație din partea acestuia.
8.2. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua "la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor."
8.3. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi pe noi Biogama Distribution SRL la adresa, str. Cindrelului, nr.4, Sibiu, 550155, Sibiu, RO, pe adresa de e-mail shop@biogama.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi:

  • modelul de retragere alăturat: [descarcă de aici]
  • de asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru https://www.biogama.ro/contact selectânt [comenzi online] formularul online de retragere.
  • sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea.

8.4. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind
exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
8.5. În situația renunțării la contract Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cumpărătorului, inclusiv, după caz, costurile livrarii, (cu excepția costurilor suplimentare generate de alegerea unei alte modalități de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzătorul).
8.6. Vânzatorul va returna plata folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială în termen de maxim 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract, în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea pâna la data la care primim înapoi produsele sau pâna la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis înapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Odată cu returnarea produselor Cumpărătorul trebuie să returneze și cadourile livrate în considerarea efectuării comenzii.
8.7. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă la adresa str. Cindrelului, nr.4, Sibiu, 550155, Sibiu, RO, Biogama Distribution SRL, fara întârzieri nejustificate si, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
8.8. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor.
8.9. Produsele trebuie returnate în ambalajul original, nedegradat, desfăcut, rupt sau desigilat. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. În situația în care Vânzătorul constată că bunurile suferă degradări, din suma încasată se va scădea contravaloarea diminuării produselor respective.
8.10. Conform legii, dreptul de returnare nu se poate exercita asupra: Ordonanţei de urgenţă nr.34/2014 in baza ARTICOLUL 16, Exceptări de la dreptul de retragere

  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume, etc.);
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator, (exemple: alimente și cosmetice, etc.);
  • acele produse care (dupa livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;

8.11. In cazul in care Cumparătorul sesizează lipsa unor produse din colet va trebui să sesizeze vanzatorul, prin e-mail (shop@biogama.ro) sau https://www.biogama.ro/contact  selectand: [comenzi online]. In acest caz, vânzatorul va verifica comanda plasata de cumparător, evidența interna a stocurilor precum și imaginile video cu ambalarea comenzii. În cazul în care se confirma lipsa reală a unor produse din coletul livrat, vânzatorul se obligă să transmită în cel mai scurt produsele pe cheltuiala proprie.

© 2013-2024 Biogama Distribution SRL
Magazin certificat Ecologic RO-ECO 008